گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد! نتیجه بازی ایتالیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| مدافع عنوان قهرمانی زنده ماند سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال
سرخط خبرها

لیگ‌های فوتبال حراسان رضوی در تسخیر مشهدی‌ها | ۶ صدرنشینی، یک ناکامی

  • کد خبر: ۶۴۵۳۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
لیگ‌های فوتبال حراسان رضوی در تسخیر مشهدی‌ها | ۶ صدرنشینی، یک ناکامی
رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال استان در ۷ رده سنی برگزار می‌شود که امسال سرنوشت بیشتر این لیگ‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نامشخص است و مسابقات در ایستگاه‌های مختلف متوقف شده است.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال استان در ۷ رده سنی برگزار می‌شود که امسال سرنوشت بیشتر این لیگ‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نامشخص است و مسابقات در ایستگاه‌های مختلف متوقف شده است. فقط ۲ لیگ فوتبال رده سنی زیر ۱۷ سال و لیگ فوتبال بزرگ‌سالان استان به ایستگاه پایانی رسیده و تکلیفش مشخص شده است.
 
در ۵ رده دیگر مسابقات متوقف و موج چهارم کرونا، مانع برگزاری ادامه مسابقات شده است. کالبدشکافی جدول این مسابقات نشان می‌دهد تیم‌های شهرستانی در سال کرونایی حضوری کم‌رنگ و عمدتا ناکام در رقابت‌ها داشتند و اگر نبود توقف نابهنگام مسابقات، شاید مشهدی‌ها سالی رؤیایی را سپری می‌کردند. چنان‌که البته هنوز هم این فرضیه برقرار است و با شروع دوباره رقابت‌ها معلوم نیست که سرنوشت بهتری در انتظار شهرستانی‌ها باشد.


کامیابی مشهدی‌ها در ۶ رده سنی

باشگاه فولاد مشهد یکی از باشگاه‌های موفق در رده‌های سنی است که امسال در مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال توانست، به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی ذوب‌آهن، فاتح مسابقات شود. فولادی‌های مشهد در رده سنی زیر ۱۵ سال هم که البته مسابقات در نیمه راه متوقف شده است، فعلا صدرنشین‌اند و بعید نیست که دومین قهرمانی فصل برای این باشگاه رقم بخورد.
 
در رده سنی زیر ۱۴ سال این ذوب‌آهن مشهد است که یکه‌تازی می‌کند، تیمی که در رده‌های سنی مختلف همواره جزو بالانشینان جدول است. در رده‌های سنی زیر ۱۶ و ۱۹ سال هم این تیم بابک عالی‌حرفه‌ای مشهد است که فعلا صدر جدول را در اختیار دارد، یکی‌دیگر از باشگاه‌های قدرتمند رده‌های پایه که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و ستاره‌های زیادی را هم به فوتبال مشهد معرفی کرده است. در رده سنی زیر ۲۱ سال نیز تیم نادر مشهد در صدر قرار دارد تا کامیابی شش‌گانه مشهدی‌ها دست‌کم فعلا برقرار باشد.


تنه نیشابور به یکه‌تازی مشهد

تنها رده سنی لیگ‌های برتر فوتبال استان که تکلیفش به سود شهرستانی‌ها مشخص شده است، رده سنی بزرگ‌سالان است، جایی که تیم خیام بتن نیشابور توانست همین چند ماه پیش قهرمان مسابقات شود. قهرمانی‌ای که البته در رقابتی پرحاشیه با تیم همشهری یاران رئیسی نیشابور رقم خورد. ماجرا از این قرار بود که در روز پایانی جنگ قهرمانی میان این ۲ تیم بود و درنهایت، نیمه‌تمام‌ماندن بازی خیام بتن و آرامش مشهد کار را به کمیته انضباطی کشاند و قهرمانی نیشابوری‌ها با حکم کمیته انضباطی به‌دست آمد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->